جزیره کیش
نوشته شده توسط : admin

ساحلی نقره ای، آفتابی درخشان، آسمانی آبی، آبهایی نیلگون،هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.

یکى از شگقتیهاى جزیره مرجانی کیش، سواحل آن است سواحلی نقره فام.

خاک کیش دارای ساخت مرجانی است و با رنگ نقره فام در زیرآفتاب از درخشندگی خیره‌کننده‌ای برخوردار است. این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده شدهاند، ندارند. آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است و تا فاصله‌ای دور میتوان کف دریا را به راحتی تماشا کرد. کارشناسان محیط‌زیست این خاصیت را به وجود مرجان‌ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و معتقدند که مرجان‌ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیرههستند.

کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین ساحل هاست و دردنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد ومسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند.

پارک دلفینها

مجموعه تفریحی پارک دلفین با مساحتی حدود 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد. مجموعه شامل فضای سبزبا انواع گونه‌های مختلف گیاهی،باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است.

در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی ازپستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند ازهنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت می‌شوند دیدن کنند. در مجموع 21پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم 18000 متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند.

فضای سبز پارک دلفین شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جملههزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس،آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیاپروس و بیش از 25 گونه کاکتوس و سایر گیاهان است که باتوجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی‌نظیر است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری کیش، تور کیش، تور کیش نوروز 96 به سایت زیر  مراجعه کنید.

www.alefbatour.com





:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری کیش، تور کیش، تور کیش نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: